گوناگون

خانمها, ارایش و زیبایی,روانشناسی و مهارت زندگی,خواص خوراکیها,دانستنی های زناشویی و.....

گوناگون

خانمها, ارایش و زیبایی,روانشناسی و مهارت زندگی,خواص خوراکیها,دانستنی های زناشویی و.....

اخبار فن آوری اطلاعات


بر اساس گزارش جدید منتشر شده در روزنامه نیویورک‌تایمز، "استیو بالمر"(Steve Ballmer) مدیرعامل شرکت مایکروسافت طی هفته با "روی بوستاک"(Roy Bostock) رئیس هیئت مدیره یاهو در نیویورک ملاقات خواهد کرد.

این روزنامه گزارش خود را به نقل از منبعی که نخواست نامش فاش شود منتشر کرده است، اما جزئیات مربوط به گفت‌وگوهای این منبع با روزنامه منتشر نشده است.

تصمیم شرکت یاهو مبنی بر انتساب "کارول بارتز"(Carol Bartz) به عنوان مدیرعامل گمانه‌زنی‌ها را در زمینه خرید شرکت یاهو توسط مایکروسافت افزایش داده است.

این اخبار پس از انجام گفت‌وگوی رسمی بین بارتز و بالمر، پس از انتساب بارتز به عنوان مدیرعامل یاهو از جانب هیئت مدیره این شرکت منتشر شد.
"جری یانگ"( Jerry Yang) که چندی از پست خود به عنوان مدیرعامل یاهو کناره‌گیری کرد و باعث شد تا در سال گذشته مایکروسافت موفق به خرید موتورجست‌وجوی یاهو نشود، ناراحتی و عصبانیت بسیاری از سرمایه‌گذاران شرکت یاهو را برانگیخته بود.

پس از انتشار این گزارش یاهو تماسی را با روزنامه نیویورک‌تایمز برای انجام توضیحات بیشتر حاصل نکرد و مایکروسافت نیز از دادن توضیحات بیشتر در این زمینه خودداری کرد.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد