گوناگون

خانمها, ارایش و زیبایی,روانشناسی و مهارت زندگی,خواص خوراکیها,دانستنی های زناشویی و.....

گوناگون

خانمها, ارایش و زیبایی,روانشناسی و مهارت زندگی,خواص خوراکیها,دانستنی های زناشویی و.....

کینه به دل نگیرید تا....

کینه به دل نگیرید تا قلبی سالم داشته باشید
تحقیقات نشان می دهد احساسات منفی به خصوص کینه و نفرت بر سلامت بدن و بیش از همه قلب تاثیر گذاشته و موجب بروز انواع بیماریهای قلبی می شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل ازمهر ، بررسی ها نشن می دهد ، احساسات منفی به گسترش التهابات مزمن کمک می کند. اما بیشترین تاثیر را در قلب گذاشته و مشخص شده که 10 سال کینه و رنجش پی در پی درمردان به سیستم ایمنی آنها آسیب رسانده و آنها را در معرض خطر بیماری قلبی قرار می دهد.

بر اساس این گزارش ، احساسات حاکی از خشم و رنجش احتمال ابتلا به اختلالات مرتبط مانند دیابت نوع دو و فشار خون بالا را افزایش می دهد و زمینه را برای بروز این گونه بیماریها مساعد می کند.

تحقیقات نشان می دهد ، مردان عصبانی بیشتر در معرض التهاب مزمن هستند. افرادی که نسبت به دیگران دچار خشم و نفرت می شوند بدن را در جریان انواع آسیبها قرار می دهند و این احساسات را بیشتر در قلبشان تجربه می کنند به همین دلیل قلبشان پس از مدتی از عملکرد طبیعی خود خارج می شود.

چنین افرادی با کینه و خشم زیاد نه تنها بیشتر در معرض افسردگی قرار می گیرند بلکه سیستم ایمنی خود را نیز تضعیف کرده و انواع التهابات در بدنشان افزایش می یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد