گوناگون

خانمها, ارایش و زیبایی,روانشناسی و مهارت زندگی,خواص خوراکیها,دانستنی های زناشویی و.....

گوناگون

خانمها, ارایش و زیبایی,روانشناسی و مهارت زندگی,خواص خوراکیها,دانستنی های زناشویی و.....

چگونه آرام شویم؟

گاهی فشار‌های عصبی به اندازه‌ای زیاد می‌شوند که افراد را به گریه انداخته یا موجب لرزش اندام آنها می‌شوند.

گاهی فشار‌های عصبی به اندازه‌ای زیاد می‌شوند که افراد را به گریه انداخته یا موجب لرزش اندام آنها می‌شوند و این شرایط به اندازه‌ای وخیم می‌شود که گاهی سکته های مغزی و قلبی به وقوع می‌پیوندد.
اما متخصصان معتقدند که نوشتن تا حدود زیادی به کاهش استرس کمک می‌کند. به گفته آنها، یادداشت‌های روزانه در خصوص احساسات و شرایط می‌تواند از بار عصبی ذهن و روح افراد بکاهد و به آنها در تخلیه احساسات روانی کمک کند.
کارشناسان می‌گویند افکار و احساسات خود را بدون هیچ قضاوتی روی کاغذ بیاورید. به این ترتیب از آنچه در درون شما می‌گذرد آگاه می‌شوید.
گام بعدی شناسایی منبع خشم و استرس و کمک به ایجاد تغییر است.
بازبینی افکار و احساساتی که به رشته تحریر درآمده‌اند به شما کمک می‌کند درک بهتری از احساسات خود داشته باشید و راه‌های کنترل آن را به مطلوب‌ترین شکل شناسایی کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
سیاوش شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 ق.ظ http://jo-jo.blogsky.com

سلام داداش کارت عالیه اگه قصد تبادل لینک داری منو با اسمه.:رپ فارس:. لینک کن بعد از طریق فرم نظرات وبلاگ من خبر بده تا با هر نامی که خواستی لینکت کنم

2mim شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:14 ب.ظ http://www.2mim.blogsky.com

اینو بخون باور کن ضرر نمیکنی.من در دوماه اول 230هزار تومن برداشت کردم.
میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟ اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرهم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی:
http://www.oxinads.com/?a=20420

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد