گوناگون

خانمها, ارایش و زیبایی,روانشناسی و مهارت زندگی,خواص خوراکیها,دانستنی های زناشویی و.....

گوناگون

خانمها, ارایش و زیبایی,روانشناسی و مهارت زندگی,خواص خوراکیها,دانستنی های زناشویی و.....

اخرین فناوری اطلاعات

طی گزارش جدید منتشر شده از سوی شرکت تحقیقاتی IFI Patent Intelligence، IBM روز گذشته اعلام کرد، تنها شرکت آمریکایی محسوب می‌شود که توانسته است ظرف یک سال بیش از 4 هزار حق امتیاز را برای خود به ثبت برساند.
شرکت IBM اعلام کرد که طی سال 2008 میلادی توانست 4 هزار و 186 حق امتیاز را در آمریکا به نام خود ثبت کند که این رقم از حق امتیازهای ثبت شده توسط HP که رقیب اصلی IBM محسوب می‌شود، 3 برابر بیشتر است.

بر اساس این گزارش که اطلاعات خود را از سوی اداره اداره ثبت حق امتیاز و علایم تجاری آمریکا دریافت کرده، شرکت مایکروسافت در سال گذشته 2 هزار و 30 حق امتیاز را به نام خود ثبت کرد که این برای شرکت‌های اینتل و HP به‌ترتیب به 1766 و 1424 حق امتیاز می‌رسد.

به گفته IBM، سیستم بی‌سیمی که حضور نوزادان را در صندلی مخصوص آن‌ها در اتومبیل تایید می‌کند و روش برای نابینایان به منظور کمک به آن‌ها در پیدا کردن راه از طریق فرکانس‌های رادیویی از جمله حق امتیازاتی است که مرکز IBM Scientists در سال 2008 آن‌ها را به ثبت رساند.
این شرکت همچنین حق‌ امتیازی را برای توسعه روش ارزان‌تر برای ساخت نانوتکنولوژی و استفاده از آن در تراشه‌ها به ثبت رسانده است.

شرکت IBM اعلام کرد که به‌جای جست‌وجو برای محافظت از حق امتیازها و توسعه نوآوری‌های خود، قصد دارد با افزایش 50 درصدی در تعداد نوآوری‌های فنی خود، تعداد آن‌ها را در طول یک سال به بیش از 3 هزار عدد برساند.

این شرکت اعلام کرد که در نظر دارد قابلیت‌های مرکز IBM Research را در قالب طرح‌های مشارکتی با دیگران به اشتراک بگذارد تا کیفیت حق امتیازهای ثبت شده افزایش یابد.
 

منبع: http://news.zdnet.co.uk

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد